god jul..

Satt en stund och funderade över vad jag skulle kunna skriva i dagens blogg inlägg tills jag konstaterade att hej, GOD JUL, kanske vore bra att nämna? Men mera än så har jag faktiskt inte kommit på att skriva, sorligt men sant! Såå.. Därför tänker jag skriva om min dag, idag. Har om cirka en stund tänkt åka till fammo och faffa till Replot för att fira julen med dem där. Först tänkte jag inte hitta skjuts, men det finns en såndärn viss snäll Daani som vill ställa upp! Hihi kram till honom. Och som han själv tyckte "man måste ju vara snäll på julen" <-- det håller jag fullständigt med om, annars kanske man blir utan julklappar! Jaja anyway. Får se ikväll vad som händer sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0