Not strong enough.

Murr, har blivit en jäkla dålig uppdatering. Men som vanligt har vi ju förstås inte gjort något desto vettigare. Igår tog vi oss "några" öl. Först samlades vi alla här (här är då i Softys lägenhet). Det var; Jag, Softy, Jykä, Petsku, Röhis och Sebbe som satt uppe i lägenheten i en stund. Sedan gick vi ut och tog oss en runda till ABC med tanke på att magen började småningom kurra. Därefter slängde vi Softy till krogen och själv så åkte vi runt och lekte coola i bilen, eh...
På natten då vi skulle sova så gick det itne sådär jättebra, började gapskratta till Softy när någon ville komma hit och plötsligt säger hon med lite änklig röst "men ja e naken" han; vad? hon; men ja e naken :( han; alltså ta om hede.. hon; MEN JA E NAKEN!! Ja gud, så började jag skratta så mycket att den där pojken i andra ändan av luren la på till Softy, ups, förlåt mig. 
Idag har jag varit och shoppat med Softy. Hittade dock inte mycket, lite smink, och underkläder. Suck, tycker modet har börjat se förjävligt ut nu förtiden, vad tycker ni? Så de gamla kläderna i skåpet får väl bara duga. = blä, för det skulle verkligen sitta med nya kläder, aaja, får väl shoppa när jag åker över till Åland slash Sverige, om någon månad väl. Jepp. Vad mera har jag att berätta?
JO, att när vi skulle gå från gina tricot så halkade Softy.
Jag; ojdå! va gör du egentligen!
Softy; ja halkar.. ja har säkert en pizza under foten, höhö.
*båda asg* :''D
Fråga inte VARFÖR vi skrattade för jag försto inte det själv heller, men det lät väl kul. Sedan skulle vi och köpa alkohol från butiken tills vi märkte att fuck, jag har inte ID. Men jess, Softy har, vilken tur, TRODDE VI. Plötsligt så säger tanten i kassan "jag tror inte att du själv orkar dricka allt dethär" (en case + en sixpack kultalonkero) Så sneglade hon på mig. Jag bara; vadå?! Hon; id tack. Jag; men.. det är ju hemma! Hon; tyvär... Jag; men aaja, räcker det om jag har studiekortet och kela kortet? *slänger fram dem på bänken* HOn vänder och vrider p åkorten och tycker sedan; Näe tyvärr, riktiga ID tack. Jag bara; äh men ta dina jävla kultalonkeron då så får vi väl komma tillbaka, ölet tar vi i alla fall med oss! Så ölet fick vi, men tamme fan inte kultalonkerona. Happ, så gick vi till Softy för att hämta mitt ID, gick till rantamylly ( en annan butik eftersom att dendär tantens fyla tryne orkade vi inte se engång till ). Näpp ingen kultalonkero fanns där, okej tänkte vi. Blir väl att gå tillbaka till den där jäveln! Dit gick vi, och jag kan säga, vi var dock inte glada. Aa, har inget mer att tillägga för tillfället men puss på er.
Not Strong Enough lyrics

I’m not strong enough to stay away.
Can't run from you
I just run back to you.
Like a moth im drawn into your flame,
Say my name, but it's not the same.
You look in my eyes I’m stripped of my pride.
And my soul surrenders 
and you bring my heart to its knees

And it's killin’ me when you're away,
i wanna leave and i wanna stay
I’m so confused,So hard to choose.
Between the pleasure and the pain
And I know it's wrong, and I know it's right.
Even if i try to win the fight, 
my heart would overrule my mind
And I’m not strong enough to stay away

I'm not strong enough to stay away
What can I do
i would die without you
in your presence my heart knows no shame
im not to blame
cause you bring my heart to its knees

And it's killin’ me when you're away, 
i wanna leave and i wanna stay
(From: http://www.elyrics.net/read/a/apocalyptica-lyrics/not-strong-enough-lyrics.html)
I’m so confused,So hard to choose.
Between the pleasure and the pain
And I know it's wrong, and I know it's right.
Even if i try to win the fight,
my heart would overrule my mind
And I’m not strong enough to stay away

There's nothing I can do
My heart is chained to you
And I can't get free
Look what this love did to me

And it's killin’ me when you're away, 
i wanna leave and i wanna stay
I’m so confused,So hard to choose.
Between the pleasure and the pain
And I know it's wrong, and I know it's right.
Even if i try to win the fight, 
my heart would overrule my mind
And I’m not strong enough to stay away

not strong enough, strong enough
not strong enough, strong enough to stay away
not strong enough, strong enough 
and im not strong enough to stay away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0