Ångest & Panik,

Panik och ångest! Håller på att leta lägenhet från Vasa nu just. Men nu undrar jag; vilket är mera värt? Att välja en lägenhet som är nära till skolan men den är ganska liten och hyran ganska dyr, eller lönar det sig att skaffa en lägenhet som är en längre bit bort från skolan så man måste börja kolla rutter med bussar och saker, MEN som har billigare hyra och dessutom är större än andra lägenheten? Åååh. Vilket tycker ni är mera värt?! I och för sig skulle det ju vara ganska skönt att få bo i en större lägenhet, som dessutom har billigare hyra...? ://
Och inte nog med detta, idag skall jag på tippning! HOPPPPAAAAAAAS jag klarar det!
nu skall jag läsa lite på mitt teoriprov, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0