asdfghjklö

Alla som befunnit sig på Facebook under den närmaste stunden har troligen förstått att jag failade teoriprovet, dääm. Alla frågor var ju så jävla logiska, men jag.. ja minsann, JAG skulle INTE tänka logiskt. Nee-e! Och dessutom, vem FAN skulle veta när älgarna känner för att hoppa upp på vägen?`Ööh. Okej, natten, kvällen & morgonen, eller bara kvällen. Ja-a. Jag känner mig dum. Och varför tänkte jag inte efter när jag svarade "med en olastad lastbil" på frågan; vilket fordon får man även köra med då man har B kortet? Fanns tre olika alternativ: Traktor, olastad lastbil och snöskoter. JAG ÄR SÅ DUM. MAN FÅR JU INTE KÖRA LASTBIL UTAN LASTBILSKORTET. A-ja. Vad kan man. Får fara i lörda igen och visa min kära dumhet till en smartdum dator! Grrrrr.

Kommentarer
Postat av: Blondie

sv; tack vivvee, du är fin!<3

2011-01-21 @ 13:43:12
URL: http://hardcoreblondie.blogg.se/
Postat av: Viveca

tsih, tackis blondie! <3

2011-01-21 @ 23:10:16
URL: http://vivecanabb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0