I need you like a heart needs its beat, but it's nothing new.

Hejsan alla! Har varit dålig med uppdatering nu igen, men vad kan man! Såhär har alltså min helg sett ut;
fredag; Ja, då gjorde jag väl inte så mycket. På mårgonen så började jag med att städa Ramona's lägenhet. Sedan gjorde jag mig bara klar inför kvällen som skulle komma. Duschade, sminkade både mig och Ramona + fixade frisyrerna, skaffade drickan som vi skulle ha tills kvällen och sådant dylikt. Sedan hämtade jag, Kriba & Jontte, älksklingen från Gerby, därefter kunde partajjet starta, tyckte vi! Vi satt vid Ramona's en stund, och därefter förökade vi oss under kvällens lopp. Min kompis, Tota, körde från Södra Finland hit, tyckte det var GULLIGT gjort av honom, om ni frågar mig alltså! Sedan kom även Joel, Fanny & Jossu hit på besök. Sedan närmade sig natten och folket börja ge sig av. Dock for jag, Tota, Petsku & Jossu ännu ut och köra. Vi måsta ju visa Tota, finlands längsta bro, whoo. Sedan började klockan redan närma sig mycket, så Tota körde mig och älsklingen hem, och Jossu förstås. Sedan sussade jag sött brevid mitt lilla älsklings gulle, puss! Så tack alla för en jättebra kväll, speciellt Ramona eftersom festen spenderades i HENNES lägenhet.
lördag; var hos älskling enda fram till kvällen. Vi satt bara och tittade på en film. Därefter ville han ta match med mig i armbrytning och i sån där brottnings grej/självförsvar. Han tyckte jag var jätteduktig och jag var starkare än några av hans pojkkompisar *känner mig stolt*. Sedan for vi ut och köra med Sebbe & Dena, efter det hände inte så mycket mera. Enda jag har mera att berätta är att jag imorgon skall åka iväg från Vasa, jag vet, alla känner väl samma smärta som jag, suck! well, snart har man körkortet, hoppas vi...
Näe vet ni vad? Klockan är halv tre, mina ögon tycker att det börjar bli dags att sussa lite nu! Gonatt alla sötisar!
A never ending dream, a dream of you ♥



Kommentarer
Postat av: Muppis

nog har jag då världens vackraste skrållan :D <3

2011-01-18 @ 22:04:34
Postat av: Viveca

tihi du eeee <3

2011-01-19 @ 09:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0