Jag ljuger så bra!

Hej hallå! Har inte gjort något speciellt idag. Förutom att vi åkte till Vesterviks backen för att åka pulkka med Niko & Stefu. Dock hade vi ingen pulkka eftersom vi inte hittade någon. Men vi skjöt raketer där istället. Stefu var elak och kastade en raket precis brevid mig när jag gick där. Gissa om jag skrek när det plötsligt small brevid mig? Ja jestas, Niko & Stefu bara skrattade åt mig, suck :D Karlar, vad mer kan man säga? Senare åkte vi tillbaka till Stefu, tittade på "simpsonit". Alla bara skrattade. Well senare GICK jag till Petsku älskling för att titta på en film. Han var fortfarande lite förkyld och hade halsen uppsvälld. Så vi gosade lite där, älsklingen var så söt så, tack att du finns!
Hihi. Vad med kan jag skriva om?! Vet inte. Jag saknar min KUSIN VITAMIN, det kan jag förstås tillägga!
Det handlar inte om hur många gånger man ramlat.
Huvudsaken är att man rest sig efter varje fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0