Never back down.

Nu, eftersom jag inte har annat att skriva om så tänker jag skriva om helgen. Helgen i sig har varit kul! På fredagen gjorde jag inte så mycket i och med att jag hade flunssa på G. Men på lördagen åkte jag först till Softy. Vi satt länge där och funderade om vi skulle orka göra något eller bara sitta och slappa framför datorn. Slutresultatet blev Sebbe's fest eftersom han fyllde 19år, GRATTIS! Han bjöd oss på dricka eftersom att vi var pank och han hade massa dricka på lager, snällt! Jag hann dricka fyra öl på en timme, vilket är reckord! Brukar sitta och smutta på en öl i kanske 30 minuter, om inte längre. I alla fall. Satt hos Sebbe någon timme tills jag & Linda åkte till Jossu på fest istället. Fanns många bekanta ansikten där, men även nya! Det var jättekul där, enda tills jag kände av att min mage blev konstig, och sprang på vessa ett x-antal gånger! ^^ Men vad kan man. Senare mot "kvällen" så skulle vi skjutsa hem Niko & Valtsu från samma fest som jag var på. Så Kriba kom efter oss. Först körde vi till Gerby, kastade av Valtsu. Sedan åkte vi till Smedsby för att kasta hem Niko (som vid det laget redan hade "kålat" som man säger här uppe). Även jag hann "kåla" en stund. Lät lite roligt när Softy berättade det "först satt du bara där, och plötsligt såg det ut som du tänkte "näpp nu var det dags" så somnade du, och sedan vaknade du igen och då såg det ut som du tänkte "näefan, inte än!" :D" Sedan åkte vi (jag, Softy & Kriba) ännu till ABC för att fylle äta. Då jag väl var påväg ut ur bilen tänkte jag "vafan, var sitter min hand fast?" *tittar ut ur bilen och säger* ;ööh du Kriba. Du smällde fast dörren, min hand är emellan, vill du öppna dörren, iiiih? :D Softy tyckte det lät roligt, eftersom jag var full, dvs ; jag kände ingen smärta. Så jag sa helt lugnt allting till honom då jag var i kläm. Lät väl smått kul antar jag :) Då klockan närmade sig åtta på morgonen så tyckte vi att det var dags att gå och sova! Vaknade med att hela min värld snurrade, ussa.
Sedan på söndagen gjorde vi inte så mycket. Var ute och åkte med Sebbe & Softy en stund. Sedan kom jag till Ramona's och vi satt och data lännade hela kvällen, SURPRISE. Sedan kollade vi film, med Ramona's nya 32'' ^^ hihi. Såja. Har inte mera at uppdatera. Eller jo, jag vill tillägga att bilder kommer upp senare! För jag hittar inte min kamera sladd, fuck...
Förresten!
17.1 - teoriprov
22.1 - halkbana!
Får se när inssin blir! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0