olen nainen, saan siis olla turhamainen :)

Hallå hallå! Det här är ett tjugotvå! Jag söker efter dig, jag anropar, försvunnen astronaaaaaut, hallå hallå! Så visa att du fii-iinns, jag vet att du kan höööra miiig, jag anropar försvunnen astronaaaut,, hallå hallå!
Stigit upp med fel ända? Svar ja. Vet inte varför men min dag har börjat jättedåligt enda sedan jag vaknat. Meeeen vad kan man! Jag tog mig bara en titt ut så kändes dagen bättre, liiite bättre i alla fall. Vet inte riktigt vad jag skall orka göra idag, men man kan väl hoppas på att jag får spendera min kväll med Älskling & Company. Har inte så mycket mer att skriva, fastän jag kände för att skriva på bloggen. Tusan busan.
If love is all about the chase,
I would have run thousands of miles on end.
If love is all about the hiding and seeking,
I would have lost count on where to seek.
If love is all about playing the games,
I would have been a master at it.
If love is all about reading between the lines,
I would have giving up trying.
Yet, love comes when you least expected,
while it throws you over the edge at times,
we still cling onto our expectations.
Hoping that special someone will cross our path someday.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0