on/off?

Okejokej, jag är dålig på att uppdatera min blogg, men vad kan man! Har egentligen inte gjort något speciellt eftersom att jag är sjuk för tillfället. Har flunssa och sånt annat smått och gott. Eftersom att alla sitter och frågar en massa om mig och Petsku tänker jag därför förklara åt er nu;
Ja, vi är tillsammans igen och ja, det har varit slut två gånger här emellan. Vi diskuterade genom allt igår och kom fram till ett sådant beslut att vi nog skall vara tillsammans i alla fall. Okej, visserligen hade vi ett on/off förhållande här emellan. Orsaken till varför vårt förhållande har varit som det har, så tänker jag inte skriva om i bloggen i varje fall. Anyway, det är i alla fall uppklarat nu och nu är vi jättelyckliga igen.
Ärlig talat så är jag hemskt glad att jag tog honom tillbaka igen, eftersom att han visar nu att faktiskt var värd en andra/tredje (hur man tar det) chans. Tredje gången gillt som folk brukar säga! Får väl se hur det går den här gången. :)
Såja, orkar inte uppdatera längre blogg inlägg idag. Hoppas alla har det bra och att alla hålls friska! Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0